MMA: Asiakaspalvelusta kilpailuetua

Tila
Ei aloitettu
Ohje
Suljettu
Aloita kurssi
This kurssi is currently closed

Asiakaspalvelusta kilpailuetua valmennus pidetty livenä to 5.10.2017 klo 9-12

Kouluttajana: Yrjö Koskinen, Buusti Oy

Asiakaspalvelu on helpoin tapa erottua kilpailijoista. Se on myös tehokkain tapa sitouttaa asiakas omaan toimintaamme. Asiakaspalvelun merkitystä yritystoiminnan menestystekijänä ei koskaan liikaa korosteta. Palvelun korkea ja tasainen laatu sekä toimintamalli takaavat yrityksen menestyksen. Palvelun menestys perustuu sen henkilökohtaisuuteen. Lähde ottamaan selvää menestystekijöistä tähän verkkovalmennukseen. 

 

 

 

 

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Vastaa